Friday, August 5, 2011

naluri ....

mmmmm ~
aku x tauk la, perlu x aku bercerita ctok ..
tapi, aku xda teman yg boleh aku ceritakan ..
dear blog, aku ada masalahhhh besarrrrr ..
aku jatoh chenta ngn sum1 ..
tapi, dlm pd aku jatoh chenta ya, aku tetap memikirkan si polan lamak marek ..
he's still remaining in my heart n soul ..
tapi, yg sorg tok, aku x tauk, bila masa perasaan tok boleh dtg ..
mungkin bagi nya, layanan nya utk aku adalah BIASA2 jak ..
tapi bagi aku, layanan nya utk aku ya lebih dari biasa ..
:'(
adakah aku yg terlalu mengharap ?
aku tauk, aku bkn pilihan hatinya ..
n aku terpaksa berperang dgn perasaan aku mpun tiap kali nya bercerita hal org lain dgn aku ..
aku coba tanam perasaan bahawa nya adalah seorg SAHABAT jak ..
x lebih dari ya .
TAPI, semakin aku coba bulak dirik aku, semakin koat perasaan ya dtg ..
mmmm .. ya kah nama CINTA BUTA ??
aku selalu deny tentang erti cinta dari org lain ..
tapi, bila dgn nya, aku selalu mengimpikan sesuatu yg mustahil dan mungkin x pasti ..
wahai SAHABAT, andai kau tauk rasa & isi hati aku masa tok, betapa bahagianya aku ..
:(
tapi aku tauk , aku bkn yg terbaek utk kau ..
aku serba kekurangan ..
tapi yg pasti, mengenali kau adalah 1 moment yg paling indah ...
THANX ..


No comments: