Friday, November 26, 2010

kosong...

" kamu seperti hantu..terus menghantui ku .. kemanapun tubuhku pergi..kau terus membayangi aku..di dlm keramaian aku masih merasa sepi..sendiri memikirkan kamu..."

phewww...
kata2 dlm lagu KOSONG by DEWA tok mena2 meaningful lah..
huhuhu..lagu tok adalah slh 1 lagu fav aku ..
ol time fav, fo sure la..huhu

tanpa aku sedari, paduhal, tarikh 18.11.10 dah berlalu pergi..
mmm ~ slalunya, mun 18.11 ya, aku dah gago dah..
gago nak carik tmpt utk celebrate anniversary mek 2..
mmmm ~
tapi, tahun tok, no more..
end up with nothing..
tapi xpa, aku tauk, ALLAH ADIL..
nya tauk apa yg terbaek utk umat2 NYA..
mungkin aku harus nerimak kenyataan tok..
bahawasanya, aku ngn DIA dah xda gk..
yg pasti, aku akan sentiasa doakan kebahagiaan nya..
:)
and ALHAMDULILLAH...now, life aku makin ok dah..
aku dh dpt nerimak kenyataan n hakikat yg mek 2 dh xda papa gk..
eventho, bbrp bln yg lepas, aku pretend jak happy..
tapi, dalam hati, aku sedeh yg amat lah..
tapi, aku bersyukur glak2..
bersyukur kerana aku dianugerahkan dgn KAWAN2 yg sentiasa ADA bila aku mmerlukan bimbingan dan nasehat cdak..
cdak x penah lalai utk menghiburkan aku..
thanx guys..aku amat hargai jasa ktk org..

No comments: