Monday, September 27, 2010

m.i.a

alahai...
susahnya bila sentiasa bersama dgn sum1 yg milik org..
knk perlu aku yg melaluinya sentiasa oh?
palak tok dh sarat mena ngn mcm2 mslah..
1 1 hal dtg dan pergi..
ney juak hal cinta..
hal kwn..
nasib bait hal family xda gilak..
alhamdulillah..dats y FAMILY selalu d tangga TERATAS dlm life aku..
they r everything for me .. especially my luvly IBU...
balit ke crita cinta?
mmmm..
aku mena2 d persimpangan masa tok..
aku x tauk knk feel tok mesti n masih juak hadir dlm dirik tok..
dh ku cuba buang jaoh2, maseh juak..
mun ada jodoh, x ke cney lah oh?
eh, mls la nak pk lok..
ku nak pk hal kwn2 jak..
aku eran..eran se-eran erannya..
aku x tauk apa dosa & salah aku ngn cdak..
tiba2 jak menghilang dari aku..
setauk aku, aku xda pun mlh salah..
p ya la tek, ati org..
kita x tauk bah..
biarlah..
selagik aku rasa ku xda mlh salah, selagik ya aku x kan rasa apa..
juz terkilan jak bah..
mdh kwn, tapi, ilang tanpa kbr brita..
mmmm..
kpd kwn2 yg aku mksdkan..
IF MENA AKU ADA PLH SALAH, SORRY LAH..tego n nasihatkan aku if mena ada..
aku sedia nerimak apa juak kritikan..
TAPI, if ktk org ngilang dirik kerna nang mls nak kwn ngn aku,
aku ok jak lah..
sapa aku utk memaksa org utk berkawan ngn aku nak?
terpulang pd u ol pun gk lah..
kita semua dah bsr bah..
pandey pk ney betol, ney bagus, ney nisik bah..

No comments: