Monday, April 19, 2010

wat shud i put on diz ?

start la aku tok .. bila dah berblog, dlm sehari smpey berpuluh egek ku jot ku .. :) ..
tapi xpa, at least ku nambah perabot dlm rumah ku tok nak ? :)
blog2, gney ku nak muang perasaan tok jaoh2 oh ?
aku xmok ilang nya sebagai seorg SAHABAT . tapi,dlm masa ya juak, aku SAKIT bila nengok nya ngn ompuan lain..bodo da jak..aku tauk, aku sorg jak ada feel tok bah..ku tauk nya xda perasaan ngn aku coz aku sedar aku sapa bah..mmmm ~ susah bila ada rasa camtok oh ? bertepuk sebelah tgn jak..kenak la aku pandey fall ngn nya indah..xda org lain ka??duhh !
seriously, aku xmok ilang nya..
aku sentiasa mok ngn nya..
mmmm..
TENSION Eh..
nya terlalu bait eh..
maybe nya bait ngn semua org,tapi aku salah anggap..
aku lalu nak pk bait kerana syg.
mmmm..
biol rasa utak..jammed rasa dlm palak tok.

No comments: