Friday, October 9, 2009

PROGRAM PROGRAM PROGRAM

lalalallalalal ~
tek,baruk dpt T-Shirt dari Kak Doris utk d pakey d Program Rakan Muda
yg bertempat di Annah Rais Padawan , Isnin tok..
adohhaii..nang x pandey abis la prog2 tok..
dah la esok ada prog Hari Malaysia d Padang Merdeka..
mmm~ gtok la keja mun berkaitan Belia..
mesti involved dgn semua xtvt yg diadakan asalkan membabitkan BELIA.
huhuhu..
act, keja BELIA2 tok nang best..tapi, once nya membabitkan prog yg clash dgn ari kita nak cuti,
ya la nyoh SIK BEST..
huhuhu..coz wat, xtvt selalunya d plh pd hari ujng minggu,
n wixend adalah masa CUTI utk aku..
huhuhu..mok x mok,paksa juak turun keja..
n join prog ya..
tapi BEST bila dpt pegi tmpt yg kita x pnh pegi..
as fo me, selamak aku keja d SABERKAS Negeri tok, aku dah menjelajah
HAMPIR ke SELURUH SARAWAK..
ALHAMDULILLAH..
sambil nyelam,sambil minum aek kata pepatah nak?
hehehe..gia la bunyi nya..
sambil keja,sambil melancong..heheheh..
n dlm pada ya juak,aku dh menjejakkan kaki Ke Negeri-Negeri lain dalam MALAYSIA tok..
mun nunggu ku mpun nak pegi suka2,lambat ckit la jwbnya..
huhuhuhuhu..
& paling aku bangga sekali,aku dh meletakkan nama aku sebagai WAKIL dari SARAWAK
utk prog anjuran KBS pada tahun ya tek..
prog kerjasama dgn TLDM iaitu program Belayar nait kapal layar d raja..
fuhh! 1 pengalaman yg x akan aku lupakan sampey bila2!
2 mggu berada d lautan , xda nemu daratan adalah 1 pengalaman yg AMAT berharga bagi aku!
ktk org pnh nait KLD TUNAS SAMUDERA?lom nak??aku udahhh~
hehehhe..ngesak ati lok..hehehe
pnh x ktk org mengemudi kapal layar?
aku udah ...
pnh x ktk org gurin2 d bawah langit yg terbentang luas d langit tanpa ada apa2 d sekeliling?
aku udah..
hehehehe..byk gk la pengalaman ya..
di pukul ombak .. UDAH..
muntah tiap2 hari kerana mabok laut.. UDAH..
mmmm~ nang byk la eh..
minum aek masin udah..
tdo dlm cabin udah...( eventho nang xpat tdo kerana kapal beringgut di pukul ombak )
mandi pun 3 hari sekali ngak coz mesti berjimat ngn bekalan aek bersih utk mkn & minum..
yarabbiii..pengalaman yg sukar dilupakan..
huhuhuhu...

No comments: