Wednesday, May 13, 2009

regret it wont help..

mmmmm~
aku start ingat balit ngn few peeps..
rindu?benci?syg?cinta?
huhuhuhu..
biarlah ya jd kenangan idup ku jak..
akan ku simpan kemas2 dlm lipatan memory aku..
:)
tapi nak...
bila boring,ada la rindu or kenangan2 ya dtg dlm fikiran aku..
huhuhu..
ada few yg boleh membuatkan aku menitiskan aekmata ku..
coz wat?
coz ada kenangan yg xpat ku lupak smpey bila2..
mungkin akan segar smpey aku tua~
knk o?
bila kita dah start syg ngn org ya, org ya duhal milek org..
or..bila kita syg org ya,..org ya x syg kita sepenoh hati sepertimana kita syg org ya..
huhuhu..
belit2 dah penerangan aku eh..
sorry bloggers, pandey2 u ol la nak maham apa d kerepak ku tok..:)
or, bila org ya syg kita, ati kita sik sepenohnya ngn cdak..
mungkin msh confused..
mmmm...
tapi ya la, ya nama pengalaman..
pengalaman mendewasakan aku~
n pengalaman juak mengajar aku erti sebenar kehidupan..
erti sebenar cinta.
erti sebenar kaseh syg..
erti sebenar kejujuran n kesetiaan..
shioohh~bermadah pujangga dah ku eh..
hehe..
tapi ya la,its a fact bah..
i learn a lot from my past..
n i beleived,everything existed fo a reason..
its our destiny..
so wat we do is..
juz face it..no matter wat..
wether u like it or not..
life must go on bah..
n i beleived in K.A.R.M.A.

No comments: