Tuesday, May 12, 2009

luv diz shirt~


act, i got diz shirt from a fwenz of mine..
he gave me diz ..
thanx a lot ya dear fwenz!
act, im in luv wit diz shirt n its packaging..
nice container!
at 1st, masa mula2 he gave me the box,i seriously luv it!
the box r so damn nice!:)
sound mcm sik kalak jak kan?
hahahaha..i admit it..
coz..bkn pnh juak nak nemu bj dlm packaging yg kck gtok d kch tok..huhu..
nang xda rasa ku ..
n fo u ol info, few of my fwenz pun in luv nengok the container!
they kept asking me where aku beli..
i told them dat sum1 yg berik..
n they kept on forcing me to ask the person who gaves me diz.hehehe..
no way my dear fwenz..
i kno, he wont let me kno..
aku sik kesah..murah mahal,jnji benda ya ada sentimental value ngn aku..
aku pnh dpt cgek benda yg berharga rm2.90 dari sum1..
n till now,aku msh simpan benda ya!
syg gila ku!even benda ya murah pada harga, tapi mahal pada kenangan!huhu..
n berbalek pd t-shirt tok..aku dah simpan bagus2,xmok makey melainkan rsa nk makey..
coz wat??
bkn kerana aku sik menghargai pemberian org..TAPI..
AKU SYG BAJU YA KOTOR,BISAK OR TERCACAT TERCELA~
:(
so, aku amik keputusan simpan bagus2..:)
ada ari,baruk pakey..hehehe..
thanx awak~
(^.^)

No comments: