Sunday, May 17, 2009

dilemma..

mmmm..
aku x tauk eh.
ati tok kan main gik ingin nak mlh benda yg 1 ya...
tapi aku takut..
aku takut aku koat ati utk sementara jak..
mmmm..
apa harus ku polah o?
adakah aku mampu bertahan?
aku xmok alang2 aih..
mun dah makey,biar sampey ahey hayat..
aku x mok nak bukak tutup gk..
tapi seriously, ati aku nang mena2 bersedia nak bertudong nektok..
perlu x aku rasa malu o?
aku xmok,bila aku dah bertudong,benda lain aku plh juak..
aduhhh~
ya ALLAH,bantulah hambamu ini..
berikanlah petunjuk padaku YA ALLAH..

3 comments:

Shida Hassan said...

nok atas ya better gik.
;)
ilek2 bah...dont rush.
remember the story i told u?
mek madah ngan ktk cboh d pke gilak benda cmya,mun ktk asa nak pake pake jak...
mun one day tekelis d ati nak mukak ingat ktk crita mek ya.
kmk tok xla extreme,but knowing that u da dilemma cmtok,mek just merik support 100%.
dont worry so much pasal benda yang bagus.
mun nak molah jaik sikda kita pke 2/3 nak?thats how u mikenya la...
k?
caiyok!

bruno86 said...

thanx my dear sis!:)..

eiymot_INc. said...

bia ikhlaS. ..kata ibu. ..bia daTAng dari ati. ..huhuhihi