Tuesday, May 12, 2009

apa o?

lately tok aku jd pemalas eh..nak berblog pun ngga mood..
act,byk benda nak ku luah,nak ku elaborate..mslhnya,kemalasan ya menguasai diri..
tulis2,padam..taip2,backspace..
last2,ku cancel balit..
hehehe..
n now.aku jgn ndak jak nak berblog..:)
p ya la..ku takut kenak agak spiderweb eh..
mok2, paksa juak aku nulis sesuatu..
n kpd few of my fwenz yg tak faham bhs sarawak nie,aku minta maaf ek?
lebih2 lagi kpd si azeem tu..
azeem,aku nak turun kl ar..ko free tak nanti?
boleh kiter buat reunion jumpa ramai2.
aku nak call kak mai ar,..nak tanya,kalo dia free,kiter semua boleh chill out..
g makan2 ker..
kalo ko senang,ko tolg bgitau yg lain ek?
lebih2 lagi pada anak aku si aiman tu..tak lupe juger buat husband aku si wan..hahaha
rindu ar kat korang..
ok,ku balit ke kch balit lok..heheh
lately tok eh,aku nang emo jak2 ..
apa ka..
ish ish ish..
mudah2 nak dtg moha..pa kenak kah ooo?
aiiyyyooo..
:)..
eh,apa jak d kerepak ku tok kah..
aok eh, ada sumthng nak ku share eh..
ok,here goes...
apa yg akan ktk org plh if ktk org nemu seseorg yg boleh nyuruh ktk org happy gk?
terima nya @ reject nya?
dlm 2 hari tok,ada la seorg hamba ALLAH tok..
nya mcm nak berkenalan lebih jaoh jak..
huhu..tapi aku fobia eh.
takut slh step gk..
takut.takut.takut
tpi masa tok, aku juz layan2 nya biasa2 jak..
tapi aku mls gk nak fall gik eh..
dlm tahun tok dah brapa kali aku slh step..
so, kali tok..aku rasa, better stay single mingle lok..
palak sik sakit..n ati sik perlu bngong nak ke cney2..
x perlu nak molah report jak2.:)
biar lah berkwn lok..
mmmm...aok o..
aku lom gk share cerita aku d kem pueh sematan ria..
d cnun, aku jumpa byk org..
i met new peeps there..
n i make new fwenz..
n im proud to say dat i make a gud relations towards few of overseas student..
sylvia (nigerian), lenny, neva, myla ( indonesia) , moh (kenya)..
n few dari kl,sabah, kedah, penang, selangor..
at 1st, cdak kekok juak mok communicate ngn mek org..
tapi bila dah mlm ya,bila sesi ice breaking..nah~daknya dah break the ice..:)
i adore rambut sylvia..hahaha..how i wish..nggu ku upload pic lok..:D
rambut nya tocang alus2..rugged..hahaha
n ada juak la perkara yg x best jd..
cdak nembiak ompuan n laki umo 17yrs old ya nang berolah..
dating mlm2..masok dorm org laki.
ish..susah nak d tego..main tgga k mata jak la..
mun dh nya pandey papa, asal jgn nyalah dak urusetia jak..huhuh...
2nd day paling best..mek org ada pertandingan antara pesertan n urusetia..
hahaha..bermain tarit tali..
fun gila..even tgn sakit kak narit tali ya..
sakit tulak tepi..jnji fun..
n 3rd day mek org melawat d selako longhouse..
duhh...aku respect cdak sia..
they layan we ol nang bagus..salute!
thanx to ol of them..
tapi nak~aku terpk juak..nang tahan cdak diam dlm ya..
juz imagine, we ol pegi around 4.30..
serta aku melangkah masok dlm rumah pjg ya...
im sweating like hell!
panas yg teramat sgt!
kipas pun xpat juak ngilang rasa panas ya..
aku ngga cdak lain gia juak..gelisah semcm..
baju aku nang lebur arum bulak..kuatan panas..
aku ngga cdak selako ya nang elex2 jak..
nang kebal badan cdak ngn panas dlm ya..SALUTE!
huhuhu..almost 2hours mek org sia..
n berangkat pulang at 6pm..
smpey kch around 8pm..
dan SELAMAT TIBA DGN JAYANYA TANPA SEBARANG MASALAH..
:)
ALHAMDULILLAH...

No comments: