Monday, April 20, 2009

nama anda?
sharifah noor aishah bt wan yahya al-qadri @ noor @ nonoy
umur anda?
23yrs
tahun kelahiran?
1986
bulan kelahiran?
December
tarikh kelahiran?
14
keturunan?
islam
bangsa?
melayu
hobi?
gokart-ing,travel-ing,read-ing,chatt-ing etc.
anda suka?
org yg berterus terang.menerima aku apa adanya.
anda benci?
org yg suka napok olahan nya pun..mun pnh mlh salah,ngakuk..jgn bulak..aku sik suka d bulak..aku pun x perfect bah..but at least,aku x nipu dirik ku mpun~
sudah berpunya?
ntah~aku x tauk apa jwpn sesuai ngn soalan tok..single?available?ntah..no idea..
anda seorg yg?
aku x tauk..ktk org jak dpt menilai aku bah..sapa2 baca tok,nilai la aku apa adanya..if aku da plh slh,tego..aku terima setiap teguran yg membina..
keluarga?
aku dtg dari keluarga susah..tapi aku n siblings aku senang dah nektok..xda nak bergantong ngn sapa2 gik..ALHAMDULILLAH..berdiri atas usaha sendiri..
nilai keadaan ini;
anda sedang tidur di rumah sewa anda dlm pukul 2am,tiba2 kwn anda dtg membawa pasangan nya, anda?
-aku akan mdh ,RUMAH AKU BKN RUMAH MAKSIAT~plz...

No comments: