Saturday, April 4, 2009

copy n paste from wanie..boring ny..so mek copy ah~:)

1.Bekas kekasih saya adalah

::: LELAKI yg x tauk d untong~dah bgs ku syg nya,p nya mdh aku curang..cibeii mena!

2.Saya sedang mendengar

::: di antara kalian by d'massive..jatoh cinta ku ngn lagu tok..huhu..

3.Mungkin saya patut

::: jgn terlalu mengharap gilak..i know nya pun main2 jak ngn aku..huhu..

4.Saya suka

::: parfum, cupcakes, cats, my family,my hp...

5.Sahabat-sahabat baik saya

::: i hv lots..

6.Saya tak paham :

:: byk perkara ttg jatoh cinta..knp saya mudah sgt jatoh cinta?huhu

7.Saya kehilangan

::: org yg saya sygi..

8.Ramai yang berkata :

:: sharifah mesti nikah ngn wan/syed..ish..mls nak pk hal ya..

9.Makna nama saya

::: u ol carik la sendirik..heheh..my name is SHARIFAH NOOR AISHAH BT WAN YAHYA~

10.Cinta itu adalah

::: sesuatu yg sukar utk dimengertikan..live is blind fo me..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang

::: tidur~nite...

12.Saya akan cuba

::: untuk membeli DSLR secepat mgkin so i can play wit picture again..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud

::: everlasting..

14.Telefon bimbit saya

::: berjenama SONY ERICSON n NOKIA...

15.Bila saya terjaga dari tidur

::: saya akan menggeliat.hehe

16.Saya paling meluat apabila

::: org cakap bait dpn kita,p belakang nganok kita.wat the f*ck!

17.Pesta/Parti adalah

::: sesuatu keadaan d mana peeps get themselves high..huhu

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah

::: anak pusak d umah CT..cute!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah

::: 15-17..byk kenangan eh..skool times..

20.Hari ini

::: ada journey to sebuyau..hehehe..

21.Malam ini saya akan

::: tdo lewat..esok sik kja bah..

22.Esok pula saya akan

::: bgn lewat.haha

23.Saya betul2 inginkan

:::DSLR.enuff said.huhu

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

::: bersyukur di atas pemberian ALLAH..huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan

::: shopping complex la..aku kannya nembiak gk nak g arked permainan ya.huhu

26.Makanan Barat atau Jepun

::: BARAT..

27.Bilik yang terang atau gelap

:::GELAP

28.Makanan segera adalah

::: sumtg semcm MCD n KFC,,i likeeeeeee...hahaha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

:: ney la noy tauk ooo~(jwpn to my mum)

30.Siapa yang anda nak Tag?

:: sapa2 jak rasa nak jwb,copy jak..hehehe

No comments: