Friday, October 24, 2008

life must go on rite?

act,aku sik tauk la nak luah apa..since quite long juak aku sik berBlog.huh.too many things need to be settle with..ermz...mcm2 dlm fikiran aku masa tok.love life,family,works.YA ALLAH.permudahkanlah hari2 ku dgn dugaan yg dtg dan pergi tok..:(..luv life?ermz..ntahla,aku dah mena2 buntu masa tok..aku sik tauk apa sebenar yg d maok nya..yes,the truth,aku syg nya..tapi pada masa yg sama,aku merana juak..ya ampun!aku sik tauk apa yg mena2 berada dlm pikiran aku tok eh!aku syg nya..tapi nya syg x ngn aku??aku tauk nya syg aku.tapi,adkah nya mena2 syg??sorry viewers,ayat aku dah brblit gilak dah.smpey aku pun gik sik faham apa yg aku tulis tok sebenarnya!..6yrs masa aku dah ku spend ku ngn luv life tok..mun dah roboh gia jak,aku dah sik pat nak mdh apa gik..mungkin takdir yg maha esa ..:(..tapi aku tauk,sorg pegi,mungin aku akan nemu pengganti nya kelak..tapi??persoalannya..dapt ka aku melupak gia jak kenangan2 ya???ya allah...bila ku nangga keta aku,aku ingat ngn nya..bila nangga cgek2 tmpt,aku ingat nya..dgr lagu,aku ingat nya..:(aku perlu prtolongan aih...:(

No comments: